Tuesday, July 24, 2018

დღე მეცხრე

მეცხრე დღე საკმაოდ საინტერესო და შრომატევადი აღმოჩნდა.გადავხედეთ ცხრა დღის განმავლობაში  გაწეულ  სამუშაოს,
გავეცანით ელექტრონულ სახელმძღვანელოს ვიუვერს და შევქმენით ბლოგი.
გავეცანით 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევებს და განახლებულ ბუმის ტაქსონომიას.
შევქმენით ბუკლეტები.
პროექტის ჩეკლისტი.
გავეცანით პროექტის დაგეგმვის ეტაპებს.
განვიხილეთ შეფასების სხვადასხვა მეთოდები(შეფასების ბიბლიოთეკა) და მოვამზადე პრეზენტაცია ჩემს სასწავლო პროექტზე.
ჩავაშენეთ პრეზენტაცია ბლოგზე და ავტვირტეთ.
გავეცანით უკუკავშირის ხერხებს და გუუგლ საძიებო სისტემას.
შევიმუშავეთ მულტიმედია პრეზენტაციის ჩეკლისტი,შეფასების გეგმის ჩეკლისტი და სხვ.
ვიმუშავეთ შეფასების რუბრიკების შექმნაზე.
გავეცანით ფასილიტაციის მეთოდებს.
განვიხილეთ მეთოდები თუ როგორ უნდა გამოვიყენოთ დიფერენცირებული სწავლება პროექტების დროს.
 წარმოვადგინეთ პორტფოლიოს პრეზენტაციები,ბევრი საინტერესო აზრი გამოითქვა მათ შესახებ,კოლეგებს დავუწერეთ უკუკავშირი პორტფოლიოების შესახებ.
მადლობა დიმიტრი პოპოვს შინაარსიანი და ნაყოფიერი მუშაობისათვის,მან დაგვანახა როგორი ეფექტურია პროექტებით სწავლების პროცესი.

No comments:

Post a Comment